| 6:30 – 8:00 | Przychodzenie dzieci do przedszkola, czuwanie nad zabawą dzieci. Zabawy swobodne, spontaniczne. Kontakty z rodzicami. Wspieranie rozwoju dziecka poprzez różnorodne zabawy i ćwiczenia pod kierunkiem nauczyciela. | 
| 8:00 – 8:10 | Przygotowanie do śniadania. Zabiegi higieniczne, czynności samoobsługowe. Wdrażanie podstawowych zasad higieny i kulturalnego zachowania. | 
| 8:30 – 8:45 | Śniadanie. Zwracanie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku, utrzymanie porządku wokół siebie, zachęcenie do jedzenia całej porcji. Wdrażanie do czynności higienicznych i porządkowych po zakończeniu posiłku | 
| 8:45 – 09:10 | Przygotowanie do zajęcia, zabawy dowolne. | 
| 09:10 – 9:30 | Zajęcia dydaktyczne organizowane przez nauczyciela, wspieranie rozwoju dziecka. | 
| 09:30 – 10:05 | Zabawy swobodne dzieci, czynności opiekuńcze i organizacyjne, zwracanie uwagi na przestrzeganie zawartych umów, praca indywidualna z dziećmi potrzebującymi wsparcia, prowadzenie obserwacji dzieci, czynności samoobsługowe | 
| 10:05 – 10:15 | Zabawa ruchowa. | 
| 10:15 – 11:35 | Pobyt na powietrzu: organizowanie zabawa w ogrodzie przedszkolnym, prowadzenie obserwacji, zabawy dowolne (swobodne i spontaniczne), wycieczki, spacery, zwracanie uwagi na zachowania bezpieczeństwa. | 
| 11:35 – 12:00 | Przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne. czynności samoobsługowe, wdrażanie zasad higieny i kulturalnego zachowania. | 
| 12:00 – 12:30 | Obiad. Zwracanie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku. Rozwijanie umiejętności posłgiwania się łyżką i widelcem. Zachęcenie do zjadania warzyw, likwidowanie uprzedzeń pokarmowych, poznawanie nazw potraw, zachowanie prawidłowej postawy. | 
| 12:30 – 14:20 | DZIECI MŁODSZE: Przygotowanie do poobiedniego odpoczynku. Zabiegi higieniczne, czynności samoobsługowe i opiekuńcze, mycie zębów. Leżakowanie, odpoczynek dzieci, słuchanie bajek lub muzyki. DZIECI STARSZE: Czynności samoobsługowe i opiekuńcze, mycie zębów, odpoczynek. Słuchanie książek czytanych przez nauczycielkę, słuchanie bajek lub muzyki. Zabawy dydaktyczne, ćwiczenia graficzne, utrwalanie poznanych wierszy i piosenek, zabawy ruchowe. | 
| 14:20 – 14:30 | Przygotowanie do podwieczorku. Zabiegi higieniczne, czynności samoobsługowe. Zabawa ruchowa | 
| 14:30 – 14:50 | Podwieczorek. Zwracanie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku, zachowanie prawidłowej postawy. | 
| 14:50 – 17:00 | Dowolna działalność dzieci, zabawy w sali lub na powietrzu. Kontakty indywidualne z rodzicami. Czynności organizacyjne. Rozchodzenie się dzieci do domu. | 
